Kerstkaarten

Na overleg met mijn staf is er bestuurlijk overleg Trekvliettracxc3xa9 en dan in een sneltreinvaart het werkoverleg Haaglanden. Ik wil namelijk op tijd zijn op de Plesmanweg (de Koningskade stroomt trouwens goed door) omdat ik het plan voor RandstadRail 2e fase ga aanbieden aan de minister. Het is een totaalplan voor Openbaar Vervoer in deze regio inclusief: 15 tophaltes, meerdere busbanen, hoogwaardige OV-verbindingen, tunnels voor de trams, P+R en transferia, 100 nieuwe trams met lage vloer, hogere frequenties voor de tram, en 3 nieuwe Randstadrail-lijnen. Onder toeziend oog van twee fotografen overhandig ik het plan aan mevrouw Peijs (kost 1 miljard maar dan heb je ook wat, namelijk goed Openbaar Vervoer). Verder nemen wij onder genot van een kopje koffie de actualiteiten door en ik laat de tekening van Rueb over RandstadReil zien.

Ik blijf in het departement in verband met het vooroverleg van het Nationaal MobiliteitsBeraad (NMB) dat een half uur later plaatsvindt. Het NMB is een periodiek overleg tussen de minister en de vertegenwoordigers van alle gemeenten, stadsregioxe2x80x99s en provincies, waaraan ook ik deelneem. Vervolgens is het binnenstadsoverleg en dan haast ik me naar de raad die om 16.00 uur begint. Het is de laatste raadsvergadering van 2006. Ik heb geen agendapunten behalve een interpellatie van de SP over RandstadRail. Tijdens de lange raadsvergadering werk ik de postmappen weg, beantwoord ik een sms uit Egypte, wissel ik foto’s uit met de griffier via bluetooth, teken ik honderden kerstkaarten en klets ik met deze en gene bij. De avond eindigt in Pavlov.

2 gedachten over “Kerstkaarten

  1. Bart

    Is dat rapport voor de Randstadrail 2e fase ergens te bezichtigen, wellicht online? Ik ben namelijk erg benieuwd…

Reacties zijn gesloten.