Afscheid

Gisteren heb ik meerdere keren een duikster in paniek moeten redden en dat ging best goed. Niet in de laatste plaats omdat ik dankzij mijn nieuwe duikbrik op sterkte, de duiker in nood nu ook kan zien. Best handig.
Ik had al eerder wel eens overwogen een duikbril op sterkte te nemen maar ach ja, nooit gedaan. Maar in de duikshop hadden ze de glazen op voorraad en het is niet eens zo duur. Met deze nieuw verkregen scherpte spot ik vast meer haaien!

Aan het einde van de middag is mijn gemeentelijke afscheidsreceptie in strandtent Doen. Er stonden velen op de genodigdenlijst. Ik hoop dat het druk en gezellig wordt.

Ik heb afscheid genomen van de ouderwetse PTT. Gisteren kreeg ik een brief van de KPN dat mijn abonnement wordt bexc3xabindigd en mijn nummer wordt geporteerd naar Casema en wel per vandaag. En zowaar; het is gelukt. De oude lijn is dood; en nadat de stekkers zijn overgezet, klinkt op de nieuwe lijn de vertrouwde kiestoon. Via het internet regel ik de instellingen van het bellen via Casema en dan is de telecom-switch afgerond. Zoxe2x80x99n tweexc3xabnhalve week geleden ben ik hiermee begonnen. Ik moet zeggen dat het niet altijd soepel is gelopen maar gelet waarop ik me had ingesteld, is het best vlot gegaan.

4 gedachten over “Afscheid

Reacties zijn gesloten.