Collage

Strandtent Doen lijkt een beetje op het ijspaleis: stralend wit. Maar aan het Scheveningse strand krijg je zo wel een St. Tropez-gevoel. Ik vond het gezellig. Veel mensen en bekenden kunnen spreken. En een berg cadeautjes gekregen. Van xe2x80x98mijn damesxe2x80x99 een lieve en prachtige collage gekregen met snippers over de afgelopen tweexc3xabnhalve jaar .
Van de Delftse vrienden van STIP krijg ik een mooie das en ook hun Groningse collegaxe2x80x99s komen gezellig langs. Hulde aan deze treinreizigers. Een boekje over de Martinistad is verpakt in het Nieuwsblad van gisteren waarin, toeval of niet, mijn interview staat.
De nieuwste talenten van Student en Stad

Ik zie dat in de poll de tegenstanders van een kabelbaan oprukken. Vanochtend heb ik een afspraak op een Amsterdamse gracht in verband met de partij en aan het einde van de middag ga ik samen met mijn nichtje Sybille naar het Plein.

4 gedachten over “Collage

  1. Hans-Paul

    Pieter het lijkt wel alsof je maanden bezig bent met afscheid nemen. Het is je gegund, jammer dat je het VCP niet hebt kunnen introduceren in Den Haag. Over die kabelbaan: als je het rapport had gelezen was je niet zo enthousiast geweest. Kosten te laag ingeschat, reizigers erg optimistisch geraamd, ga zo maar door. Kortom ik denk niet dat er een ondernemer te vinden die het zou willen. Daarnaast beconcurreer je je eigen OV (P+R en in de toekomst de tram. Dat moet je als overheid niet willen.
    NB Finn zonder dass en op gympies is toch leuker
    groeten
    Hans-Paul

  2. Pieter

    He, Gelkinghe (of tewel Harry P.), ik wist niet dat StuSta ook dassen had. Als dat waar is, dan ga ik er eentje proberen op de kop te tikken. STIP heeft wel dassen en daarvan heb ik er eentje mogen krijgen.

  3. Pieter

    Hoi Hans-Paul, ja, ja, daar lijkt het wel op. En dan te bedenken dat ik nog 3 of 4 afscheidsetentjes ga krijgen. Neen, aftreden is niet goed voor de lijn.
    Ik had graag het VCP verdedigd in de Haagse gemeenteraad. Ik ben vxc3xb2xc3xb2r en het plan is goed voor de Hofstad. Maar ja, het is niet ff anders.
    In Den Haag is een kabelbaan wel eens bestudeerd en waarschijnlijk om de redenen die jij aandraagt, is het plan nooit verder dan de studietafel gekomen. Exploitatie, vervoerswaarde en de investeringen, het is allemaal maar de vraag of het uitkan. Het zou wel een stunt zijn en Grxc3xb8n op de kaart zetten!
    Wat mij betreft mag het nooit in de plaats komen van een lightrailverbinding en daarmee concurreren. Ik zie die Kolibri-plannen wel zitten. Het is ambiteus maar wel het OV van de toekomst! Ik hoop dat het gaat lukken.
    Misschien had ie wel gympen onder zijn pak aan ;-)?! In ieder geval, onnatuurlijk was wel dat ze geen bier in hun handen hadden :-).

Reacties zijn gesloten.