Pepijn

Nou, misschien is een carrixc3xa8re als professionele pokerspeler een nadere heroverweging waard, met slechts xe2x82xac10 winst. Zaterdagavond ben ik weer eens naar theater Pepijn geweest voor een voorstelling van Reijn en Goed. Pepijn is een leuk, klein theatertje waar een ongedwongen sfeer hangt; je kan je biertje mee naar binnen nemen en je ziet (onbekende) talenten in het cabaret optreden. Ik had de dames al eens eerder gezien met een andere voorstelling en dit duo is zeker vermakelijk. xe2x80x9cHard slikkenxe2x80x9d is een grappige voorstelling met veel humor over Limburg. Tip: ga op de 1e rij zitten!

Vandaag een rustig dagje; zo beantwoord ik een mail van een Erasmus-student die een scriptie wil gaan schrijven voor de Binckhorst. En gisteren heb ik Carien helpen verhuizen en xe2x80x99s avonds lekker en gezellie gegeten in de tuin van Thessa O. met onder andere Arjen L. en Frits H.. In de zon. Antipasti, vis en prosecco. En dan moet de zomer nog beginnen! Hmmm .

2 gedachten over “Pepijn

  1. Martinus

    Dat is nog een heel behoorlijke winst Piet, als je bedenkt dat je maar twee ronden hebt meegedaan. Hugo en ik waren ook niet ontevreden. Doen we snel weer.

Reacties zijn gesloten.