Communicatie

Voor de 2e keer heeft het college Eerste en Tweede Kamerleden uitgenodigd voor een ontbijtje. Onder meer de (on)bereikbaarheid van Leiden wordt besproken. Samen met Jan-Jaap ga ik kijken naar twee panden die wellicht kunnen worden verheeld. Daarna komt Annelies, politiek secretaris van Mark Rutte, gezellig op de koffie om bij te kletsen. Nadat ik de postmappen etc heb ik weggewerkt, werk ik mee aan een filmpje over de reconstructie van de Willem de Zwijgerlaan. We zetten veel (nieuwe) communicatie-instrumenten in om de overlast de komende jaren zoveel mogelijk te beperken, mensen en bedrijven te informeren en de bereikbaarheid in/van de stad niet te veel te verslechteren. Verder komt het LD langs voor een interview over investeringen in de stad. De laatste papieren werk ik weg en dan is het reces.

