Snuitkever

Na het clusteroverleg spreek ik met de fractievoorzitter van GroenLinks, heb ik een telefonische afspraak over studentenhuisvesting en dan breng ik een bezoek een dameskledingzaak.
De aanleiding dat ik xe2x80x9cVriendinnenxe2x80x9d op de Hogewoerd bezoek is een mail naar aanleiding van mijn korte presentatie twee weken geleden. Deze onderneemsters vragen hun aandacht voor enkele zaken die in hun ogen moeten worden aangepakt. Ik ga ter plekke met hen en de wijkmanager kijken op de Hogewoerd en de Barbarasteeg. Verder komt een projectontwikkelaar langs in verband met een bouwplan. En ik geniet van de bijdrage van Boudewijn Revis over de snuitkever. Boudewijn heeft een goede snuit voor nieuws.

2 gedachten over “Snuitkever

  1. reservebelg

    In L’land is de snuitkever een hot item. Een politiek hot item! Misschien dat je daar nog tips kan krijgen…

    Groet,

    reservebelg (trouwens we lopen leeg, als ik binnenlands bestuur mag geloven)

  2. Pieter

    Klopt, ik zag de wethouder ter plaatse al op RTV West. Begreep dat Boudewijn de tip over dit groot naderd onheil ook had gekregen vanuit Lansingerland!

    Ach, leeglopen is altijd nog beter dan met water overlopen. Houdt Stand Moedige ReserveBelg!

Reacties zijn gesloten.