BV Leiden

Nog voor het clusteroverleg spreek ik met enkele medewerkers over de aanstaande verkoop van een binnenstedelijk vastgoedcomplex. Ik fiets naar de Kamer van Koophandel aan het Stationsplein voor een overleg met het bestuur van de BV Leiden. Er spelen een hoop zaken in de stad en ik had behoefte dat door te spreken met hen. Ik streef dynamiek na en deze club van Leidse ondernemers speelt in mijn ogen een belangrijke rol daarbij. Verder heb ik het stafoverleg Binnenstad en dan heb ik twee afspraken op mijn wethoudersspreekuur. Beiden gaan over de handhavingstrajecten bij bouwprojecten.

2 gedachten over “BV Leiden

  1. Bart de Liefde

    Ha die Pieter, hoe is het? Was benieuwd of je overwogen hebt op Twitter actief te worden. Erg leuk om te doen. Maximaal 140 tekens, makkelijk te lezen op de meeste mobiele telefoons met internet, etc. Zitten al aardig wat VVD wethouders, raadsleden, statenleden, leden en symphatisanten op!

  2. Pieter

    Ja, ik heb dat wel eens gezien. Frederik Zevenbergen is er erg actief op samen met veel partijgenoten. Ik moet dan een beetje twee weblogs bijhouden…hmmm. Ik kijk het nog even aan. Zit jij er al op?
    Voor de rest gaat ’t goed. Druk, druk, druk oa met de Stadsgehoorzaal. Je kent het wel.
    Hoorde van schrijfplannen met Iris. Klinkt goed!

Reacties zijn gesloten.