Unger

Gisterenavond heb ik na de Leidse variant van het Roma-beraad de fractievergadering bezocht. In het Huis van de Raad waren nog enkele sympathisanten van de Koppenhinksteeg die pamfletten uitdeelden. Na de fractievergadering ben ik wezen kijken bij het Politiek Cafe van de VVD waar Fred Teeven sprak. Het was er gezellig druk.
Vandaag is er de collegevergadering die om drie uur eindigt. Na afloop heb ik terugkoppeling, zingen we voor de jarige Floor en leg ik de laatste hand aan een brief. Daarna ga ik naar de Stadsgehoorzaal voor een overleg met onder andere directeur Petra Unger.
Boven een maaltijd van Eazie, een uur later zag ik JJ ook met zoxe2x80x99n tas lopen, buig ik me over een stapel papier en geef ik een interview aan het LD. xe2x80x99s Avonds heb ik een vergadering van de raadscommissie B&L waar een fractie over een hamerstuk nadere vragen heeft. Na mijn agendapunt handel ik de laatste zaken op mijn bureau af.

