Vrouwenkerkhof

Na het clusteroverleg en meerdere bi- en multilateraaltjes komt de KvK langs. Verder heb ik stafoverleg WOP Noord/Zuid-West, belt collega-wethouder Bleker en fiets ik naar het opgeknapte plein op het Vrouwenkerkhof. En dus niet naar het Vrouwenkerkhofplein want dat bestaat niet, zo heb ik geleerd van onder andere Fons, net zo min als het Vrouwenkerkplein. Leiden kent wel de Vrouwenkerksteeg, het Vrouwenkerkhof en de Vrouwenkerkkoorstraat (NB koor is hier met een xe2x80x98kxe2x80x99 en niet zoals vaker voorkomt in Leiden met xe2x80x98chxe2x80x99). Los van de naamsverhaspelingen; het is erg mooi geworden!

xe2x80x99s Avonds zit ik een vergadering van de klankbordgroep Aalmarkt voor en woon ik de hoorzitting bij van de commissie R&B over sloopbesluiten en vervolgens heb ik nog een politiek overleg. Het is mooi geweest voor vandaag. Morgen weer een dag.

