Dakkapel

Op het wethoudersspreekuur heb ik xc3xa8xc3xa8n afspraak staan en die gaat over een dakkapel. Verder komt het hoofd Vastgoed langs en daarna buig ik me over een dossier. Na het Stafoverleg Ruimtelijke Ordening verzamelt een groep medewerkers zich in mijn kamer om een dossier uit te vlooien. Tenslotte is er een etentje met Paul en de fractievergadering.

4 gedachten over “Dakkapel

  1. Pieter

    De wensen en de mogelijkheden zijn onverenigbaar, helaas, onder de huidige welstandsnota. Deze wordt aangepast en daaraan wordt de laatste hand gelegd. Nu is het niet mogelijk. Wordt waarschijnlijk (juridisch) vervolgd. Als de nieuwe welstandsnota wordt aangenomen, biedt die meer ruimte voor dakkapellen in soorten en maten in de meeste buurten, tenminste dat is mijn intentie.

Reacties zijn gesloten.