MDF

Met een aantal medewerkers en Joost ga ik kijken in de Steenstraat naar de gevels, reclamebakken etc. In dit gebied wordt gestart met handhaving. Veel wat er hangt, is niet conform vergunde situatie en/of het modellenboek. Enkele zaken zijn al snel verwijderd door de eigenaren maar er hangt nog veel lelijks. Zeker als je door de MDF-platen en plastic bakken heen kijkt. De gevels die soms al jaren/decennia letterlijk verstopt zitten, zijn veel fraaier dan wat nu tegen/op/aan de muren en etalages zit. Er wordt nu werk van gemaakt. Over een paar weken ga ik weer ter plaatse kijken. Het kan en moet zoveel mooier. Verder heb ik een overleg met de Stadsgehoorzaal over de komende weken/maanden. Na het stafoverleg Leiden-Noord/Zuid-West heb ik een gesprek met een instelling en daarna een vergadering met de PKvV en de Leidse ASVxe2x80x99s. De actualiteit van het BSA, en daarmee bedoel ik niet die motorfiets, komt natuurlijk ter sprake.

