Dekker

De voorbereidende werkzaamheden waren natuurlijk al een tijdje bezig en dat was al te merken in Leiden-Noord. Maar nu gaat het echte werk toch echt beginnen en wel in meerdere fasen voor meerdere jaren. Gisterenavond was het al te zien bij RTV West in het Verkeersjournaal, voor het eerst dat Leiden daaraan meedoet: de Willem de Zwijgerlaan wordt gereconstrueerd. Het officixc3xable startsein geef ik door een deel van een levensgroot bord te onthullen. De gemeente probeert de bereikbaarheid op een redelijk peil te houden en de overlast te beperken maar lastig wordt het wel. Terug op het stadhuis overleg ik met wijkvereniging Pancras-West over een binnenstedelijk vastgoedcomplex. Vervolgens spreek ik samen met John, met Peter Glasbeek over infrastructuur en bouwprojecten. xe2x80x99s Middags komt Lian Merkx, collega-wethouder namens STIP te Delft gezellig langs en dan spreek ik met de gemeentesecretaris over enkele personele aangelegenheden. Ik sprint naar de trein om af te reizen naar de Hofstad. Ik heb met Sander Dekker in Leopold op het Plein afgesproken om oude tijden te herleven en nieuwe tijden te bezien. Bijkletsen boven bier dus.

