Vast-goed

Na het clusteroverleg bespreek ik de conceptstukken over het Haagwegkwartier. Een ontwikkelaar presenteert zijn plannen voor een hotel en daarna probeer ik een bouwplan vlot te trekken. De medewerkers van het WOP-team Leiden-Noord/Zuid-West schuiven aan voor het stafoverleg en aansluitend bespreek ik met Ad en Walter de stand van zaken omtrent de verkoop van vastgoed. Mijn laatste afspraak gaat over de puntjes op de i om een lastig dossier op te lossen. Ik besef dat de aard van mijn agenda heden geheel toevallig van dien aard is dat ik lekker cryptisch ben. Sorry, Wybo en Paul.

2 gedachten over “Vast-goed

  1. Wybo Mentink

    Haha sinds ik me iets beter verplaats in de binnenwereld van een lokale bestuurder/politicus ben ik een stukkie mild(er) geworden. En wat heb je een engelengeduld nodig als je geen boeddhist bent en in het onroerende vast-goed “zit”.

    Nog 5 dingen:
    – uw superstrakke beschrijving van de “sapdag” (8 mei) vond ik van een betonnen om niet te zeggen bordewijkiaanse schoonheid getuigen, dit is pure polderproza waar jj voskuil helas niet meer aan kan tippen
    – ik sprak gister iemand die een buurtcheque heeft verzilverd en zij is echt enthousiast over het resultaat (het werkt zogezegd)
    – kunt u eens niet een keertje voor de (weekend)klas van de roc oid gaan staan?(in a’dam heb je de weekendschool is dat ook niks voor Leiden?)
    – ik ben niet helemaal tevreden over het dossier koppenhinksteeg (creativiteit gevraagd graag!)
    – de 5 torens van achmea wijzigen de skyline van leiden (wie had dat nou gedacht?): die gevels lenen zich voor kunstzinnige uitingen, is dit (g)een idee?

    En nog een “zugabe”
    Wat zijn nederlandse politici voorbeeldig tov van die aan de overkant van het kanaal (we doen allemaal zo slecht/gek nog niet in dit egalitaire kikkerlandje waar de middelmaat met harde hand weet te regeren).

    Kent u overigens John Kormeling (met umlaut op de o)? Dat lijkt me nou egt leuk als hij iets in Leiden kan realiseren, bijvoorbeeld op de plek van dat gat van van der Putte.
    U doet het best wel goed en met een allervriendelijkste leidse groet, wybo

  2. Pieter

    Beste Wybo,

    – Tsja, ik ben een fan van Voskuil en heb alle delen van Het Bureau verslonden!
    – Het werkt inderdaad. Kleine en grote activiteiten door en van Leidenaars kunnen nu mogelijk worden gemaakt. Al bijna 20 projecten zijn ingediend maar goede ideexc3xabn blijven van harte welkom!
    – Af en toe sta ik voor de klas. Bijvoorbeeld op de Dag van Respect (http://www.dagvanrespect.nl). Dat heb ik een paar maanden geleden gedaan met veel plezier. De weekendschool ken ik niet maar ik spreek de mensen van het ROC regelmatig dus ik zal eens navragen.
    – Mmm, die zin kan veel betekenen. De opvattingen in Leiden verschillen sterk over dit dossier en creativiteit kan tav tal van oplossingsrichtingen zeer uiteenlopend worden ingezet. Vooralsnog voer ik de college- en raadsbesluiten gestaag uit en dat lijkt me een prima oplossing.
    – Mooi he! Gaaf die hijskranen en die hoge torens! Ja ja de skyline verandert door de eeuwen heen en dat zal de komende jaren doorgaan en daxe2x80x99s maar goed ook. Voor de zijde van het spoor heeft de architect kunstzinnige ideexc3xabn ter verfraaiing.

    Groeten,

    Pieter

    Ps ik had al een badstop dus ik hoefde niets te declareren :-).
    Nee, kende ik nog niet. Dat draaiende huis trouwens wel. Hij is van harte welkom. Zoiets dergelijks van hem op dat Gat?

Reacties zijn gesloten.