2200

In de B&W-kamer komen wij bijeen voor een retraite over de Perspectiefnota, het IP en het PRIL 2009. Daarover kan ik hier weinig melden. Terug op mijn werkkamer bestudeer ik de dagmap en andere stapels papier, tussendoor pleeg ik telefoontjes, en zet ik enkele zaken en maatregelen uit. Dadelijk fiets ik naar het CS. Bijna 1 jaar geleden mocht ik de 1e paal slaan en nu is het bouwproject opgeleverd (sommige Leidse bouwprojecten lukken dus wel). Wow, het is erg mooi geworden en het komt tegemoet aan een grote nood aan fietsenstallingen bij Centraal Station. Aan de zeezijde van CS is een enorme, ondergrondse parkeergarage gebouwd die alleen voor fietsen is bestemd. Een feestelijke opening samen met BAM en ProRail zo dadelijk, want Leiden heeft er 2200 fietsplaatsen bij!

4 gedachten over “2200

  1. Elze 't Hart

    Inderdaad een mooie fietsenstalling! Nu nog wat ruimere openingtijden.. (daar kan een liberaal toch nooit tegen zijn ;-)) zie daarvoor ook mijn weblog op d66leiden.nl

  2. Pieter

    Beste Elze,

    Op zich wel, een echte liberaal is voor vrije openingstijden (ook bij de horeca). Je kent het antwoord van John. De tijden zijn dezelfde als die van de naastgelegen fietsenstalling, Oldenburger. En langer open zijn, kost geld. Een echte liberaal is ook voor gezonde overheidsfinancixc3xabn. Wij wachten op de dekking bij het initiatief. Succes!

    Groeten,

    Pieter

  3. Elze 't Hart

    Gelukkig staat de perspectiefnota voor de deur en is er met een meerderheid uit de raad ruimte voor nieuw beleid en hebben we dekking voor ons voorstel. Vrijzinnige openingstijden voor fietsenstallingen lijkt me een mooi punt, ook voor de VVD!

Reacties zijn gesloten.