Bieb

Twee bestuursleden van het Druckerfonds komen op bezoek en samen met Willem van Moort bespreek ik met hen de intentieovereenkomst die wordt gesloten om te bezien hoe op het oude xe2x80x98Rijnlandblokxe2x80x99 tussen de Boommarkt en de Breestraat, de vestigingen van B+C samen te huisvesten zijn. Die bundeling is om meerdere redenen wenselijk en is tevens een impuls voor de Breestraat.
Daarna heb ik een persconferentie samen met het COA over de shortlist van de locaties voor een nieuw asielzoekerscentrum. Er zijn er vier mogelijke locaties te identificeren waaruit later een keuze kan worden gemaakt.
Ondernemer Van de Berg komt langs om twee plannen te bespreken en een consultancybedrijf komt praten over mogelijkheden. Na het stafoverleg Leiden-Noord/Zuid-West en het clusteroverleg komt een bouwmarkt praten over hun verhuizing. Tussendoor bel ik met de directie van V&D. De tandpijn is weg dus kan ik een echte (gezonde) maaltijd van de AH nuttigen alvorens de raadsvergadering begint. Op deze agenda xc3xa8xc3xa8n onderwerp voor mij, te weten de Leidse reactie op de regionale woonvisie die met xc3xa8xc3xa8n amendement wordt aangenomen.

