O&S

Na een heerlijk Pinksterweekend is het lastig opstarten zeker als je begint met een zeven uur durende collegevergadering. En na een korte terugkoppeling naar mijn staf rest er weinig van mijn werkdag. xe2x80x99s Avonds heb ik raadscommissie. Bij de commissie B&L (Bestuur&Leefbaarheid) heb ik xc3xa8xc3xa8n agendapunt, te weten de rapportage fysieke veiligheid. En verder geef ik acte de prxc3xa9sence bij de raadscommissie O&S (Onderwijs&Samenleving). Nog nooit in mijn wethoudersschap heb ik het genoegen mogen smaken bij deze commissie te mogen optreden. Ik beantwoord een rondvraag over een besluit dat waarschijnlijk volgende week inhoudelijk in R&B (Ruimte&Bereikbaarheid) wordt besproken. Deze week heb ik IBS-dienst. Tijdens het nuttigen van een (deels) gezonde Mac-maaltijd gaat het brandalarm in het stadhuis af. Ik moet zeggen de brandweer is er snel bij, na 5 minuten staan ze op het Stadhuisplein. Blijkt vals alarm.

