PPPF

De dinsdag is grotendeels gevuld met de collegevergadering zoals gebruikelijk op de tweede dag van mijn werkweek. Na afloop, en daxe2x80x99s toch wel om een uur of vier, probeer ik enkele zaken af te handelen en bel ik met Christoffel Klap, directeur van Portaal Leiden. En dan heb ik een vergadering van PPPF. Ik heb wel eens alhier geschreven over het PPP-overleg maar dat is verworden tot het PPPF-overleg door de toevoeging van de campagneleider. Deze lettercombinatie kan nog langer worden zodra de lijsttrekker wordt toegevoegd tenzij natuurlijk sprake is van een personele unie.

2 gedachten over “PPPF

  1. Paul

    De ‘troika’ zoals jij het pleegde te noemen liep al goed. Met F erbij wordt het alleen maar beter. Veel vertrouwen richting maart!

Reacties zijn gesloten.