Rondje

De structuurvisie is de afgelopen weken voor reacties, opmerkingen en verbeteringen in de inspraak geweest en daarnaast maak ik een rondje langs de buren. Ik bezoek mijn collegaxe2x80x99s in de buurgemeenten om onze concept-structuurvisie te bespreken. En vandaag begin ik met Wassenaar.
Samen met Fred Goedbloed reis ik naar Henk de Greef en Nico Alkemade om te vernemen wat ze ervan vinden. Daarnaast bel ik met Rene Verdel, een wijkmanager die uitdagingen oppakt en uitgevoerd weet te krijgen. En verder komt Peter Stokkermans langs om de actuele zaken rondom de Aalmarkt te bespreken. Straks ga ik iets leuks doen maar tot die tijd handel ik mails, telefoontjes, post etc af. In de mappen zit onder andere de 2e kwartaalrapportage van Woonzicht.nl die ik bestudeer. In hoofdstuk 6 staat een zin die je na eerste lezing toch herleest, namelijk xe2x80x9cIn het tweede kwartaal is 3.580 keer een woning geweigerd door een woningzoekendexe2x80x9d. Goh.

