Viva la Vida

Hoe gaaf is een concert van Coldplay? Heel erg gaaf!
Gisteren ben ik afgereisd naar het Goffertpark in Nijmegen voor een concert in de tour van Viva la Vida. Heerlijk genoten!!!
Ik heb zelf geen filmpjes gemaakt, enkel fotootjes, maar op Youtube is meer dan genoeg audio-visueel materiaal van het concert te vinden.

Na een te korte nacht heb ik een overleg over de herontwikkeling van een binnenstedelijk vastgoedcomplex en ben ik kort te gast bij de verkorte leerkring voor ambtenaren. Ter verdere verbetering van de ambtelijke organisatie zijn er cursussen onder andere eentje waarbij de politieke context van hun werk aan de orde komt. xe2x80x99s Ochtends komt raadslid Julian van der Kraats de gezichtpunten vanuit de raad toelichten en xe2x80x99s middags een wethouder; deze keer ben ik aan de beurt. Ik ga in op punten als, wat verwacht ik van mijn ambtenaren, wat mogen ambtenaren van mij verwachten en hoe wil ik als wethouder omgaan met de raad.

Aansluitend komen de Vereniging Pieters- en Academiewijk en de Winkeliersvereniging Breestraat langs in verband met de ontwikkelingen op de Langebrug en is er het clusteroverleg. Ad Jansen en Walter van den Bergh komen verslag doen van de verkoop van het gemeentelijk vastgoed en een grote ontwikkelaar komt buurten over de aanstaande verkoop van een pand. Na een deels gezonde maaltijd van de Mac heb ik een vergadering van de raadscommissie R&B met op de agenda: het Aalmarktplan en de prestatieafspraken met de corporaties. De eerste commissievergadering van het politieke seizoen duurt tot na middernacht.

