A4

In Leiden bestaat er een stichting getiteld Universitaire Woonwyk Boerhaave die zich bezighoudt met het beheer van onroerend goed in het bijzonder ten behoeve van AIOxe2x80x99s. Het bestuur komt langs om hun portefeuille en ideexc3xabn te bespreken. Ik heb een periodiek overleg met de burgemeester en dan fiets ik met John en Jan-Jaap op.

Er zijn zaken die al zo lang spelen, al zo vaak zouden moeten zijn begonnen dat je het niet kan geloven als het moment daar is. Zou het echt zijn? Gaan ze nu werkelijk echt bouwen? Zal toch niet waar zijn?!
Het schijnt heus waar te zijn. De verbreding van de A4 is onomkeerbaar begonnen!
Ik zie bouwvakkers, aannemers, kettingzagen, hijskranen, bouwmachines. Wat een mooi gezicht. Genieten. Eindelijk!


De komende jaren moeten veel meer asfaltmachines in Leiden e.o. te zien zijn zodat de stad weer bereikbaar wordt.

Ik ga op de thee bij bewoners in Groenoord-Zuid om mij op de hoogte te laten stellen. In de buurt zijn een hoop activiteiten en dat heeft zijn weerslag. Verder is er een korte collegevergadering en lees ik een glasheldere uitspraak.

