Weegschaal

Stapels papier had ik mee naar huis genomen voor dit weekend. Voor de grap heb ik het eens op de weegschaal gezet en zie de wijzer uitslaan naar 10 kilo.

Dus de hele zondag met uitzondering van een bijeenkomst van de Leidse variant van het roma-beraad, gebruik ik voor de stukken van maandag en dinsdag. Zaterdag belde Pieter Moerland dat ik op plek 3 op de lijst zou worden voorgesteld waarmee ik erg blij ben.
Na een bijeenkomst met potentixc3xable investeerders en het clusteroverleg zit ik de stafoverleggen Binnenstad en Ruimtelijke Ordening voor, en verder komt Jos Melchers langs om te praten over gebiedsontwikkeling. De fractie is vervroegd zodat wij in staat zijn het politiek cafe bij te wonen. Spreker vanavond is behalve een zeer bekend gezicht voor mij, een geboren en getogen Leidenaar en de grondlegger van de citymarketing van onder andere Leiden. Wordt vast een leuk praatje.

3 gedachten over “Weegschaal

Reacties zijn gesloten.