Oksel

Toen ik laatst op de Witte Singel fietste, viel ‘t mij ineens op. Vreemde plek eigenlijk voor zo iemand. Ik ga eens naspeuren waarom het staat in de oksel van twee drukke wegen. Vandaag schuift na het clusteroverleg de Stichting Aalmarkt aan bij Jan-Jaap en mij naar aanleiding van hun brief waarin zij hun zorgen uitte over de monumenten in dit gebied. We doen een poging hun zorgen weg te nemen. Een overleg over de gelden voor de nieuwe ISV-3-periode wordt gevolgd door een vergadering over de herontwikkeling van Lammenschanspark tot studentenhuisvesting, en door het stafoverleg Leiden-Noord/Zuid-West en een ingelaste collegevergadering. Ik heb een gesprek georganiseerd met de CV van de Meelfabriek over de stand van zaken van dit project en hun voortgang. Rest mij nog een deels gezonde maaltijd van de Mac en de raadsvergadering waarbij voor mij op de agenda staan: de nieuwe sloopprocedure en het bestemmingsplan Stevenshof.

2 gedachten over “Oksel

Reacties zijn gesloten.