Bibou

. Een overlegje met de burgemeester, puin ruimen op mijn bureau, genieten van mijn cadeau, samen met John een kennismakingsgesprek met de nieuwe regiodirecteur van de NS en dan nog een vergadering over een bouwproject. En dan is het wel weer mooi geweest voor deze vrijdag.

4 gedachten over “Bibou

  1. Luc Coenegracht architect

    geachte Heer van Woensel, reden om U op deze onorthodoxe manier te benaderen is de volgende. Wij architecten zijn bezig met een verbouwingsplan in binnenstad Leiden (van Haren schoenen) en de hele procedure is nu na anderhalf jaar geheel tot stilstand gekomen!, nu er een vrijstellingsprocedure gevolgd moet worden (de z.g. 3.10). De gemeente (afdeling stadsruimte) beroept zich op het feit van capaciteitsproblemen en geeft geen termijnen aan van het in behandeling nemen!. men zou zeggen dat dit in de huidige tijd niet mogelijk zou moeten zijn!
    Medio mei zou hierover ook een brief aan U, als verantwoordelijk wethouder, zijn verstuurd, daar is geen reactie op binnen gekomen.
    Dat is de reden van deze cri de coeur,reactie/verzoek, we (en onze opdrachtgever)zijn nu ten einde raad omdat er nu geen enkele duidelijkheid meer is!
    Mogelijk wordt ons deze opdracht teruggenomen (met als verwijt incompetentie) en wilt de opdrachtgever helemaal niet meer verbouwen/vernieuwen!!!

  2. Pieter

    Geen probleem Luc, ik ben blij dat je contact opneemt en dat mag ook best op deze manier. Ik ken de kwestie niet maar ga ik me er nu in verdiepen! Er is blijkbaar iets aan de hand.

    Kan je mij die brief van medio mei aan mij rechtstreeks mailen? (p.van.woensel@leiden.nl), dan heb ik meteen meer gegevens van jou/jullie.
    Dank!

Reacties zijn gesloten.