N(i)etwerk

Ik heb deze week IBS-dienst en tot nu toe slechts xc3xa8xc3xa8n aanvraag. Daxe2x80x99s op zich geen nieuws maar alle gemeentelijke mobiels werken op het Vodafone-netwerk of moet ik zeggen nietwerk. Soms is het fijn als je mobiel niet kxc3xa0n rinkelen maar nu is het wel erg onhandig gezien de IBS-dienst. Na het clusteroverleg werp ik een blik in de raadzaal waar ter verdere promotie van het gemeentebrede feest, een muzikant optreedt. Ik scoor een goede bagel+sap bij de beans, en dan in verband met een bouwplan dat dreigt te stagneren, komen twee heren op bezoek. Aan het einde van de middag komt een ervaren stadsbouwmeester langs en dan fiets ik naar Ons Doel om de feestelijke ondertekening van hun samenwerking met Libertas bij te wonen. Na een deels voedzame maaltijd van de Mac heb ik een vergadering van de commissie R&B met onder andere op de agenda de raadsvoorstellen ISV-2 en ISV-3. En dat staat voor de periodes twee en drie van het Investeringsbudget Stedelijke Vernieuwing.

