Starbucks

Ik neem voor John waar door op CS van Asje van Dijk een sleutel in ontvangst te nemen xc3xa8n een andere sleutel te overhandigen aan hem. En dit alles in het teken van de aftrap xe2x80x98gratis OVxe2x80x99.
Ik trein naar Den Haag voor een overleg met de ministers van VROM en EZ over bedrijventerreinen waarbij tegelijkertijd onze handreiking wordt overhandigd aan beide ministers.

Terug op het station in Leiden constateer ik met genoegen dat de bouw van de Starbucks goed vordert, een aanwinst voor de stad!

Overigens vind ik de rest van het nieuwe station helemaal toppie. Verder bezoek ik de eucharistieviering in Warmond en ben ik op tijd terug in de stad voor de feestelijke start van de bouw van Trisor aan de Diamantlaan door Portaal.

Tussendoor heb ik een telefoongesprek dat zeker geschikt is voor mijn memoires maar minder voor mijn log. Sorry lezertjes. xe2x80x99s Avonds na een deels voedzame maaltijd van de Mac is de ALV van de Leidse VVD waar de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen wordt vastgesteld.

4 gedachten over “Starbucks

  1. Pieter

    Had jij het niet druk met een klus voor Joop?
    Lijkt me een goede idee, maar dan wel unauthorized versie. Verkoopt namelijk beter en ik wil dan wel net als La Paay een percentage-regeling :-).

    Ben op paar dagen na al bijna 5 jaar met deze log bezig. De backup-export is een txt-bestand en als ik die in Word plak dan telt het bestand ruim 1000 pagina’s… Genoeg materiaal lijkt mee zo.

    Het was gezellig op de ALV. En het is gelukt ;-), ik mag blijven op 3. Ben er erg blij mee. Het wordt mijn 5e GR-campagne, heb er zin in!

  2. Abraham Flippo

    Ik vind het alleen te treurig voor woorden, dat de bewoners van de Merenwijk geen gebruik van dat gratis OV kunnen maken. De provincie heeft immers ook voor het OV van en naar die wijk een concessie verleend. Heeft u de Gedeputeerde Van Dijk daarop aangesproken? En zo ja: Heeft hij toezeggingen gedaan?

Reacties zijn gesloten.