Rally

Het is een redelijk gekkenhuis op de 2e etage. De eindejaarsrally heeft echt ingezet met 4 raadscommissies, 1 raadsvergadering en 1 collegevergadering met naar het schijnt ruim 70 agendapunten, en dat allemaal de komende zeven dagen. Het aantal agendapunten is, zo wordt mij ingefluisterd, een record.


Dit is alleen de eerste zending van de stukken voor de collegevergadering. Morgen en maandag komen nog de nazendingen van stukken.

Allez, we zien wel waar het schip strandt. Ik ga gewoon verder aan de slag met een vergadering met meerdere partijen die een mooie stedenbouwkundige presentatie krijgen. Na het clusteroverleg en een lunch bel ik over een debat en heb ik stafoverleg Leiden-Noord/Zuidwest. Vervolgens schuiven winkeliers en omwonenden aan in verband met de Langebrug en spreken Henri en ik met de ceo’s van ASR/ASR. Na een deels gezonde maaltijd van de Mac begint om half acht de vergadering van de raadscommissie R&B. Op de agenda staan voor mij: de Oude Kooi en de Structuurvisie.

Een gedachte over “Rally

  1. Robert

    Het enorme ambtenaren legioen is verstikkend voor de Nederlandse economie. Vergadercultuur, vrachtwagens vol waardeloos papier met waardeloze rapporten. De meeste architectuur van eigen bodem is schreeuwend lelijk. Staatschuld van ca. 45.000 Euro per gezin, plus hypotheken en persoonlijke leningen. Trouwens voor bijna de hele EU en de Euro zie ik in de komede 3-10 jaar geen goede toekomst.

Reacties zijn gesloten.