Opknappen

In de altijd gezellige Bagels&Beans vieren we de verjaardag van Bibi. Met de trein naar Delft voor een overleg met collega-wethouder Lian Merkx. We lunchen in Vlaanderen op de Beestenmarkt. Onderweg naar het station brengen we een bliksembezoek aan het campagnehoofdkwartier van STIP.
Terug in Leiden hanteer ik met Janine de verfkrabbber en de schuurmachine. In dit land duurt het 2 jaar, zucht, voordat een bouwvergunning kan worden afgegeven. Dus het duurt nog even voordat we eindelijk de hijskranen van het Aalmarktplan zien verrijzen. Het kan helaas niet sneller al had ik het graag anders gezien. Allez, dit winkelcentrum wordt straks een succes!
Tot die tijd is het hoog tijd dat die panden, voor het eerst in 15 jaar, eens worden opgeknapt; xe2x80x98t was geen gezicht. Leven in de brouwerij, dus de panden worden tijdelijk hergebruikt. Een lik verf doet wonderen en zo staat het in de tussentijd er beter bij. In 2012 nemen de echte bouwvakkers het van Janine en mij over en verschijnen de bouwsteigers van ASR Ontwikkeling.

4 gedachten over “Opknappen

  1. Pieter

    Campagne gaat erg lekker. Die van jullie loopt ook goed volgens mij. Jammer dat de PVV een bres πŸ˜‰ slaat in de zetelverdeling.
    Maar nummer 8 is volgens mij nog wel veilig. Campagnetijd is wel lekker hoor. Vind ik altijd leuk. De komende dagen hebben nog wat campagneleuks in petto. Ik zag trouwens dat je site weer in de lucht is!

  2. Bart de Liefde

    Ha Pieter, die Bres gaan we dichten πŸ˜‰ Campagnetijd is zeker leuk! En site eindelijk weer aan de praat gekregen na maanden van problemen 😦 Lees op rtvwest.nl dat ontruiming is begonnen; goede zaak! Veel succes en doe Frank van Dijk (CDA) de groeten als je ‘m ziet of spreekt. Is collega van me bij Droge & Van Drimmelen πŸ˜‰

  3. Pieter

    De site is niet alleen aan de praat maar hij is ook mooier geworden! Yep, in 3 uurtjes was het bekeken. Na 2 jaar debatteren en procederen is dit bolwerk gesloten en wordt het nu opgeknapt en herontwikkeld.
    En ben jij al een Illusie armer ;-)?
    Da’s waar ook; ik zal het doorgeven aan ‘m!

Reacties zijn gesloten.