500 bomen

Gisterenavond heb ik het Quintus-debat op hun socixc3xabteit gevolgd en zag onze Petra Borst (VVD-kandidaat xc3xa8n Quint) schitteren. Het was gezellig druk bij de studenten.
Woensdag ben ik kort op het stadhuis geweest om wat zaken af te handelen en ik had een afspraak met een directeur van Ballast Nedam.
Vandaag plant ik een boom op de Jan van Houtkade. We gaan een inhaalslag maken met het planten van bomen. Dus de komende weken gaan de eerste 500 xe2x80x98groene longenxe2x80x99 de grond in. Aan het einde van het jaar, als het plantseizoen weer begint, gaan er nogmaals een paar honderd bomen de aarde in.

Verder lunch ik met oud-collega John en glimlach ik bij het zien van de Volkskrant van vandaag. Groot kopt de krant:
xe2x80x9cGroenLinks en D66 laten lasten snel stijgen; Lasten snel hoger door GroenLinks en D66. AMSTERDAM – De lokale lasten zijn sinds 2006 het sterkst gestegen in gemeenten waar D66 en GroenLinks in het college van B en W zaten…xe2x80x9d

