Mails

Ik ben deze week aan veel dingen niet toe gekomen dus ik heb een forse achterstand in de mails etc. Dat kan ik nu eens mooi wegwerken. Dan begin ik het weekend met een schoon bureau. In alle rust geniet ik van de Bagels en ik spreek een bureau in verband met filmopnames.

5 gedachten over “Mails

  1. Wybo Mentink

    Beste wethouder van Leiden,

    Het is wellicht te veel gevraagd, maar waarom ook niet hierbij nog een zeventallig grote- en kleinewensenlijstje net voor het zonnigstralende lenteweekend weer ingaat.

    – kunt u een keertje een foto publiceren op u wblog van uw bureau (in lege staat en in volle staat, xe2x80x99s ochtends vroeg en xe2x80x99s avonds laat)?
    – ik moest door uw openingszin opeens denken aan het korte verhaal Het Ding van Umberto Eco uit Plato in de bananenbar: wilt u in uw blog een keer een boek, film of muziek- of toneelstuk bespreken?
    – ik speel met het idee om Creatieve Stad Leiden ism het ROC een maquettewedstrijd uit te laten schrijven om een winnend ontwerp van Creatieve Stad Leiden uit te verkiezen, wilt u dit idee verder helpen uitwerken (want zo herinneren we u dan later als Pieter de Bouwer)?
    – een kennisvraagje: weet u waar de twijfelaar Descartes (uweetwel die rationalistische dualist met zn heldere en welonderscheiden ideeen) in Leiden gewoond heeft?
    – het lijkt me leuk als het nieuwe college van B&W een serie Leidse luisterboeken in gaat spreken. Eerst moet er zoxe2x80x99n reeks komen natuurlijk.
    – wethouder zijn is naast best wel belangrijk ook best wel leuk denk ik: wilt u een keer een grap vertellen op uw weblog, zodat wij er ook om lachen?
    – ik wens u een fijn weekend (ook op het culinaire vlak, kunt u een keer uw recept van uw favoriete Leids gerrrecht met ons delen?) en dat u maandag ontspannen&uitgerust met uw wethouderswerk moge beginnen?

    Met een allervriendelijkste groet van uw webloglezer!

  2. Bonaventura Vital

    Goede Wybo !
    Een leeg bureau met onze wethouder er achter is nooit leeg maar vol, dus die foto’s van ‘smorgens en ’s avonds zijn niet van elkaar te onderscheiden!
    Heeft U het al gehoord ? Kamerlid Marianne Timmer legt haar taak neer, ze moet thuis voor zes konijnen gaan zorgen.Hartelijke groet, Vital

  3. Wybo Mentink

    Beste wethouder van Leiden,

    Tijdens colleges merk ik dat studenten bijkans onder de overweldigende invloed staan van de beeldcultuur bezwijken, het is maar een idee maar als u een jonger lezerspubliek wil aantrekken dan kan een plaatje op zijn tijd beslist geen kwaad.

    Mijn volgende reactie staat -het is eigenlijk nog een verrassing- in het teken van de ‘the art of chindogu’: hiertoe lees ik eerst de opvolger van Robert M. Pirsigs bekende klassieker, Zen en de kunst van het motoronderhoud.

    Een verre doelstelling van mijn reactiereeks is u te bewegen om de week (of maand dat is haalbaarder) te beginnen dan wel af te sluiten met een gedicht, dit is behoorlijk ambitieus maar goed ik houd van het onmogelijke mogelijk maken (dat is ook het domein van de (politieke) poezie)

    Met een allervriendelijkste groet!

    PS: Op dat snel naderende landelijke congres moet ook Jong Bouwend Nederland weer eens extra ‘in the picture’ gezet worden.

  4. Pieter

    Fotoxc2xb4s, Plato, boek, film of muziek- of toneelstuk, grap, recept, art of chindogu, Zen, Descartes en een gedicht. Oef, Wybo, dat past allemaal niet erg bij mij. Ik zal eea in overweging nemen.
    In 1640 en 1641 woonde hij op Rapenburg 21.

Reacties zijn gesloten.