(In)Formatie

De afgelopen week had ik maar xc3xa8xc3xa8n IBS-aanvraag. Zaterdag plofte op de deurmat de papieren voor de ledenraadpleging. Alle VVD-leden mogen stemmen over de advieslijst voor de TK. Vanaf donderdag mag ook ik (nr. 44) stemmen en dat doe ik natuurlijk.

xe2x80x99s Middags woon ik een deel van het Woondebat bij dat is georganiseerd door Portaal. Waarom maar een deel? Nou, later die middag is de 1e bijeenkomst in de nieuwe setting in het kader van de (in)formatie van het nieuwe college. Er vergaderen nog vijf partijen (D66, VVD, CDA, SP en GroenLinks) over de samenstelling van de coalitie en het beleidsakkoord. De collegevergadering is vandaag wel erg kort, namelijk 40 minuten. Ik weet niet hoelang deze demissionaire periode nog gaat duren maar veel korter dan vanochtend kan het niet worden. En samen met Jolanda spring ik op de fiets om het fenomeen sloepboxen te inspecteren.
And now for something completely different: een deel van de bezoekers van het stadhuis zal het misschien opvallen. Een ander deel waarschijnlijk niet. De monumentale deuren van enkele WCxe2x80x99s worden aangepast: xe2x80x9cHerenxe2x80x9d wordt xe2x80x9cHeerenxe2x80x9d.


De timmerman gaat ermee aan de slag, verwijdert de H en plakt er twee letters bij.

2 gedachten over “(In)Formatie

  1. Greetje van Gruting

    Over toiletten gesproken………Hoe staat het met de realisatie van openbare toiletten in Leiden?

Reacties zijn gesloten.