Formatie

Mijn agenda is leeg geveegd. Alleen xe2x80x99s ochtends schuift de Rabo aan voor een gesprek. Daarna sluiten vier partijen zich op in het Huis van de Raad voor de formatiebesprekingen, tot een uur of vijf. De meeste lezertjes zullen ongetwijfeld niet gexc3xafnteresseerd zijn in het verloop, de tussenstand, de sfeer en de inhoud hiervan. Daarom schrijf ik er maar niets over.

8 gedachten over “Formatie

  1. Hans van Dam

    Zijn er binnen de VVD afwijkende meningen?
    In die tussenstand ben ik wel geinteresseerd

  2. Pieter

    Het is een partij met veel vrije liberalen en dus ook veel ideeen en opvattingen. Verbaast je dat dan?
    Tsja, slechts twee verzoeken van al mijn dagelijkse lezertjes. Dat is wel een minieme minderheid. De vergrote meerderheid heeft blijkbaar geen behoefte aan tussenstanden. Ik rust mijn kaasje.

  3. Chris de Waard

    Pieter heeft tijdens de raad van afgelopen donderdag al bewezen keihard dissident binnen de eigen fractie te zijn. Maar goed dat hij weer wethouder wordt dan, maakt het ook niet uit of die commissie nou wel of niet bi gaat heten 🙂

Reacties zijn gesloten.