R&R

Het reguliere overleg met huurdersorganisaties en corporaties in het LPW is mijn eerste vergadering. Daarna volgt nog een gesprek als onderdeel van de visitatie van woningcorporatie SLS wonen. Deze visitatie wordt uitgevoerd door KWH, het kwaliteitscentrum voor de corporatiesector. Na het clusteroverleg stort ik me alvast op stapels papier (jaarrekening, pril, collegemap, post, mails, dagmappen etc.) wat mij morgen niet allemaal lukt.

xe2x80x99s Avonds heb ik vergadering van de raadscommissie R&R, voorheen R&B. Dat staat voor xe2x80x9cRuimte en Regioxe2x80x9d nu de xe2x80x9cBxe2x80x9d van xe2x80x9cBereikbaarheidxe2x80x9d uit R&B is verhuisd naar L&B. Dat staat nu voor xe2x80x9cLeefbaarheid en Bereikbaarheidxe2x80x9d, voorheen B&L. Hetgeen stond voor xe2x80x9cBestuur en Leefbaarheidxe2x80x9d. Helder.
In R&R heb ik een rondvraag over de Van der Klaauwtoren/Kaisertoren en een hoorzitting over de herziening van het bestemmingsplan Binnenstad II.
Op het gevaar af dat het begint te lijken op het dagboek van Helen Fielding maar niettemin: tweets 0, followers 18.

