Cup

Na een bespreking over het PRIL perspectief, vergader ik over de uitwerking van xc3xa8xc3xa8n van de andere vijf punten uit het beleidsakkoord waarvoor ik verantwoordelijk ben. Dan schuiven Reinier Verbeek, David en Albert nogmaals aan. Met Hester neem ik de communicatie door; met onder andere Frank spreek ik over Sportpark Boshuizerkade; dan is er clusteroverleg; bekijk ik met onder meer JJ het concept van het stedenbouwkundig plan van de Aalmarkt; is er een overleg over het collegeuitvoeringsprogramma (cup); een werkoverlegje over GovUnited; een deels voedzame maaltijd van de Mac alvorens de raadsvergadering aanvangt, met voor mij enkel hamerstukken. Ik schreef gisteren al dat er heden iets meer afspraken in mijn agenda zouden staan ;-).
Na een debat van een uur en twintig interrupties en een schorsing en een aanvraag om hoofdelijke stemming, staken de stemmen over de paling-motie. Komt dus terug in de volgende raadsvergadering.
Via Twitter verneem ik dat ik een schandelijke uitzending van Netwerk heb gemist.

