#44

Als je op de VVD wilt stemmen, dan zijn er 3 Leidenaren waarop je een voorkeursstem kan uitbrengen; te weten: Paul, Petra en ondergetekende. Ik sta op plek 44 op de VVD-lijst.
Zaterdag in prachtig weer heeft de Leidse VVD campagne gevoerd waarbij TK-lid Frans Weekers ons een handje kwam helpen. Maarten Dirkse heeft een leuke foto-impressie gemaakt.

xe2x80x99s Ochtends komt een van de grotere beleggingsbedrijven in Nederland langs om te praten over de mogelijkheden om in Leiden te investeren. Enige weken geleden had ik de omwonenden van een bouwproject op het wethouderspreekuur en nu de initiatiefnemers. Zo verneem ik beide kanten van het verhaal. Verder bereid ik de tweedaagse collegeretraite en de commissievergaderingen voor en heb een bespreking over cultuurverandering.
Een tijdje geleden heeft de raad op eigen initiatief een besluit genomen over de Oude Kooi. Een besluit dat op een belangrijk onderdeel afwijkt van de plannen, waarmee de bewoners het eens waren, van de corporatie De Sleutels die daarvan niet kan/wil afwijken. Zij staan op dit onderdeel tegenover de gemeenteraad. Nu stokt het proces voor (de uitvoering van) de renovatieplannen. Hoe nu verder? Daarover spreek ik met de corporatie. Tussendoor heb ik nog clusteroverleg, een vergadering over de bouw van nieuwe parkeergarages en een bespreking over de V&D. 's Avonds heb ik nog de fractievergadering.

2 gedachten over “#44

  1. Barbara

    Beste Pieter,

    Vanaf hier wil ik je heel veel succes wensen morgen! Zou je mij aub nog 1 keer kunnen vertellen waarom ik (wij) op jou zouden kunnen stemmen morgen!

    Ik hoor graag van je,

    Je allergrootse fan!!

  2. Pieter

    Dank je !!!

    http://www.vvd.nl/mensen/detail/92/pieter-van-woensel

    Mijn handen jeuken om wat te doen aan de stroperigheid in Nederland. Als wethouder xe2x80x9cbouwen en wonenxe2x80x9d in Leiden merk ik dat in de praktijk. Het is allemaal zo ingewikkeld gemaakt in ons landje. Zoveel vergadercircuits, zoveel procedures, zoveel regels. Of je nu vergunning wilt voor een dakkapel op je huis, of er moeten koophuizen worden gebouwd of een weg moeten worden aangelegd. Alles schijnt jaren te moeten duren. Terwijl Nederland schreeuwt om investeringen, om ronkende asfaltmachines en draaiende cementmolens. Het land moet in beweging komen, weg met de stroperigheid en daarom sta ik op de kandidatenlijst!

Reacties zijn gesloten.