SEB

Een aantal Groningse studenten is bezig met een onderzoek naar (maatschappelijk) vastgoed bij gemeenten en willen een interview. Daxe2x80x99s prima. Iets dergelijks brengt mij ook altijd weer op nieuwe gedachten. Achter een vel papier bespreek ik met een paar medewerkers het thema xe2x80x98burgerparticipatiexe2x80x99 dat later dit jaar op een raadsconferentie wordt besproken. Wat te doen bij crisis? Ine legt het me uit omdat ik deze zomer een tijdje de rampentelefoon mag opnemen. Een deel van de afdeling SEB komt informeel lunchvergaderen, de voorzitter van de ARK belt en ik heb een periodiek overleg met de gemeentesecretaris. xe2x80x99s Avonds is in het kader van het inwerkprogramma van de raadscommissie R&R een bijeenkomst gepland over wonen. De corporaties, de huurders en een paar medewerkers lichten straks de belangrijkste dossiers toe. Tot die tijd:
http://www.youtube.com/watch?v=Cgt0vY7twHs

