Trouwambtenaar

Behalve de gebruikelijke papiermassa op deze dag van de week, ook nog enkele leuke zaken. Zo komt het college in verband met het afscheid in oude samenstelling informeel bijeen, en is de raad en het college van Delft op bezoek. En daar heb ik wel iets mee. Ik begroet de schare STIP-ers, Pieter en Bas tijdens het ontvangst ten stadhuize. De band tussen Delft en Leiden is weer een stukje sterker geworden.
Zelf ben ik BABS voor vrienden en het is leuk om anderen te trouwen. En dat geldt niet alleen voor mij, anderen vinden dat blijkbaar ook leuk.
Zo komt iemand praten over de mogelijkheden om trouwambtenaar te worden, ik hoop dat het lukt.

2 gedachten over “Trouwambtenaar

  1. Renxc3xa9 :D.

    Leuk? Kijk maar uit. Als ik de Dxc2xb466-fractie moet geloven gaat men binnenkort -al dan niet bijzondere of buitengewone- ambtenaren van de burgelijke stand belasten met het opnemen van geboorteaangiftes in Leidse ziekenhuizen…

  2. Moi

    Tjsa, enige logica kan niet worden ontzegd. Trouwen is een hele bevalling. En na trouwen komt geregeld een bevalling.

Reacties zijn gesloten.