#49

Oef, wat een dag, een hele batterij afspraken. Maar wel een goede dag. Allereerst komen Synchroon en de Hoogvliet aan tafel om over de Garenmarkt te praten, dan schuift de mij niet geheel onbekende partij Bouwinvest aan om te praten over mogelijkheden in de stad, spreek ik onder andere twee raadsleden van de SP, praat ik met Blauwhoed, overleg ik met een binnenstedelijk bedrijf dat klem zit, en maak ik uitgebreider kennis met de voorzitter van het ROC. Op naar Olivier voor een borrel van Xenia. Door naar de Eazie voor een voedzame maaltijd zodat ik nog enkele uren kan werken op het stadhuis want de achterstanden in werk nemen toe. Dus alles ff wegwerken. Tussendoor lees ik op de mail dat ik op plek 49 sta op de advieslijst voor de Provinciale Staten. Een schitterende plek waarop ik trots ben.

