Trap

Voor de verandering eens een korte collegevergadering. We zijn om half twee klaar. Dat geeft mij de ruimte en de tijd om een paar zaken te doen, en tegelijkertijd met een schuin oog te kijken naar de trap in aanloop naar de bordestrap.
Na een deels voedzame maaltijd heb ik vanavond een lange raadscommissievergadering van R&R met voor mij op de agenda: inspraak en bevoegdheidsverdeling tussen college en raad inzake bestemmingsplanwijzigingen (WABO); twee hamerstukken over de Aalmarkt en de Vlietlijn; SP-initiatiefvoorstel over anti-kraak; verkoop van vastgoed aan de Vrijplaats; bestuursrapportage; en de studentencampus Lammenschanspark. Na vijf uur zijn we klaar.

4 gedachten over “Trap

  1. Leidse Glibber

    Heb even gestemd op je poll.
    Lijkt me echt een slecht plan om op de Garenmarkt te gaan bouwen, zijn we weer een plein kwijt.
    Parkeergarage eronder is geen probleem.
    Zou die niet doorgetrokken kunnen worden naar de Hoogvlietgarage, scheelt weer een in en uitgang.

  2. Moi

    Dank voor je stem Leidse Glibber. Ik sluit niet uit dat ik je advies ga volgen. Daarover later meee.

    Die variant van een ondergrondse koppeling is wel bekeken maar lastig en duur in relatie tot de meerwaarde.

  3. Renxc3xa9 :D.

    Q-Park! Q-Park! Kom maar op met die mooie grote ondergrondse parkeergarage zou ik zo zeggen. In ieder geval niet de exploitatie door de gemeente of een parkeermanager laten verrichten, want dan weet je wel weer wat er uit rolt.

  4. Moi

    Ja mooi he. Ik geniet ervan als ik dat zie in andere steden zoals Den Haag en Maastricht.
    Moeten we in Leiden ook hebben!

    Beheer kan je mij inziens het beste door een marktpartij laten doen.

Reacties zijn gesloten.