Prio

Na het clusteroverleg komt de Leidse bouwer/ontwikkelaar Du Prie praten. Zoals vaker heb ik de stafoverleggen Binnenstad, Ruimtelijke Ordening en Publiekszaken en de fractievergadering. Tussendoor bezoek ik een bijeenkomst van de ARK. Dat is voor mij de eerste keer. Normaal doe ik zoiets niet maar voor de Aalmarkt maak ik een uitzondering. Er zijn de komende jaren een paar projecten voor mij prio: samen met de campus Lammenschanspark, bebouwing Stationsplein, 2 parkeergarages onder de Garenmarkt en de Lammermarkt, is dat tevens de Aalmarkt. Na decennia kletsen wordt het de hoogste tijd om zaken te realiseren.

2 gedachten over “Prio

  1. Moi

    Dualisme is helemaal prima.

    Maar delen met elkaar wat je beweegt, wat je bezig houdt, wat je motiveert, is ook heel prima en verstandig.

    p.s. ik ken de vvd-fractie niet als college-slaafs maar als scherp, kritisch en als serieus in hun volksvertegenwoordiging.
    wat jij jacques?

Reacties zijn gesloten.