Dualisme

Na het clusteroverleg heb ik een overleg over het bouwen van de parkeergarages. Gevolgd door een vergadering over het op orde krijgen van het beheer/onderhoud van alle panden die in bezit zijn van de gemeente. We gaan de zolder inventariseren en opruimen. Samen met Frank spreek ik over een onderwijsinstelling en dan geef ik een interview aan een paar studenten over dualisme.

Ik ben een paar keer raadslid geweest in een paar steden en ken de situatie van voor, tijdens en na de invoering van het dualisme. Leuk om over te reflecteren en aan dergelijke verzoek van studenten werk ik bijna altijd mee.
Tuurlijk kijk ik om 13.15 even naar Politiek24.nl

's Middags, om vier uur al, begint de raadsvergadering met de algemene beschouwingen over de begroting 2011 en daarnaast heb ik enkele hamerstukken (lammenschanspark, aalmarkt, vlietlijn) en een prima initiatiefraadsvoorstel van Louk op de agenda staan.

