Woef

Een dag met gaten in mijn agenda. Om de gaten heen heb ik clusteroverleg, een spreekuurafspraak met een goede Leidse ondernemer over horeca in de binnenstad, het stafoverleg Ruimtelijke Ordening, de fractievergadering en de Leidse variant van het Roma-beraad. Ondertussen tune ik in op Politiek24 in de verwachting iets interessant te horen/zien over de politie. Ik schakel blijkbaar te laat in want ik aanschouw een oeverloos gekrakeel over een animal cop of iets dergelijks. What the woef.

En verder, ik ga eens nadenken over een nieuwe poll.

Een gedachte over “Woef

  1. Wybo Mentink

    Beste wethouder Pieter van Woensel!

    Vraag van de dag: Wat hebben biosemantiek, de xe2x80x98picturexe2x80x99 theorie van betekenis en beeldvormende technieken met elkaar te maken? Dat zijn driewaardige relaties waar ik van houd, je moet ergens van houden he?
    Een uitgebreid antwoord krijgt u van mij als u voldoet aan mijn drie verzoeken die ik bij wijze van gratis tips uitserveer.

    Nu uw agenda plotseling gelijkenis vertoont met een gatenkaas, heeft u weer tijd voor de echt belangrijke dingen: een constructieve verbinding leggen tussen leegstand in de sleutelstad, stervende daklozen in onze stad en twitterende VVD-ers als Juliette Gilissen&Petra Borst. Gisteren scoorde Brandpunt met o.a. een reportage over daklozen, doe eens iets in de context van xe2x80x98Housing Firstxe2x80x99 in uw wethoudersbestaan luidt mijn eerste tip. Ik zie dat op landelijk niveau de VVD nog steeds in een overwinningsroes verkeert. Volgens mij is het xe2x80x93ook bij nader inzien- niet echt handig om als minderheidskabinet zo triomfantelijk te doen. Verbreek de samenwerking met de PVV, is mijn tweede tip. U (onder)kent het belang van preventie waarschijnlijk pas als het te laat is. En mijn derde tip is echt een raadselachtige klassieker: vrijheid en liberalisme dat is een bekend&vertrouwd paar. Toont u aub eens overtuigend aan dat ook in onze sleutelstad vrijheid&liberalisme&verantwoordelijkheid een harmonieus drietal kunnen vormen.

    Met een allervriendelijkste groet!

Reacties zijn gesloten.