Klaas Swaak

Ik lees niet vaak een boek. Geen tijd voor. Gemiddeld eentje per jaar. Net een boek, xe2x80x9cDagboek van een wethouderxe2x80x9d, uitgelezen. En dus mijn tax voor 2010 gehaald. Het is geschreven door Klaas Swaak, wethouder te Groningen van 1992 tot en met 1998. Prima boek. Gedurende zijn laatste vier jaar als stadsbestuurder was ik actief in de gemeenteraad van de Martinistad. En dus kom ik mezelf ook tegen in dat boek. Veel was ik al weer vergeten, tijd gaat snel. Een van de redenen waarom ik een log bijhou. Je maakt teveel mee om te kunnen onthouden.

Vandaag collegevergadering, terugkoppeling naar mijn staf, een voedzame maaltijd van de Eazie en vergadering van de raadscommissie R&R over onder andere het parkeren op de Morspoort (parkeerterrein of kleinere parkeergarage). Op de tribune mensen van Aan de Stegge; wijkvereniging, KvK en centrummanagement spreken in; de raadscommissie delibereert. Een meerderheid tekent zich af vxc3xb2xc3xb2r een geamendeerde parkeergarage.

