Ondergrondse

Met mijn onvolprezen communicatieadviseur bekijk ik de agenda voor de komende maanden. Verder veel papier. Uitstekende lunch bij Bagels en Coffeestar. En de raadscommissie gaat onder leiding van onze stedenbouwkundige de stationsbuurt aanschouwen, en krijgt een toelichting vanuit de bovenste verdieping van het SVB-gebouw, en we gaan drie sublocaties nader bekijken. Later op de dag heb ik drie afspraken min of meer tegelijk. Eerst ga ik naar de prijsuitreiking van de architectuurprijsvraag die het RAP/Stadslab hebben georganiseerd. Goed initiatief en ik ben benieuwd naar de creatieve ideexc3xabn hoe we hier een grote ondergrondse parkeergarage gaan bouwen.

Dan door naar de openingsborrel van het lustrumjaar van SSR, 110 jaar jong. Om vervolgens te horen op de Nieuwjaarsborrel van D66 wie volgens de jury het raadslid van het jaar is geworden.

