Seniorcommunicatieadviseur

Als zaken goed gaan, mag dat ook hardop worden gezegd. Dat doe ik dus ook. In de raadzaal komen medewerkers van Documenten bijeen waar ik hen kan complimenteren met het behalen van de norm over briefafhandeling. Verder is er clusteroverleg, een wethouderspreekuurafspraak, een telefoongesprek met een raadslid, het stafoverleg Ruimtelijke Ordening en ik word betrokken in de zoektocht naar een seniorcommunicatieadviseur. Voordat ik de fractievergadering bezoek, wip ik langs bij een vergadering van de ARK om enkele vertrekkende leden te bedanken voor hun werkzaamheden. En dan nog dit ;-).
In het nieuws enkele weken geleden; ik citeer: xe2x80x9cOok xe2x80xa6 ziet die noodzaak: xe2x80x9cZaken gaan tegenwoordig zo snel. Meerderheden worden soms via twitter sneller gevormd dan dat de computers op het stadhuis opstarten.xe2x80x9d Die enorme snelheid waarmee zaken tegenwoordig gaan, verdienen volgens xe2x80xa6. tegenwicht in de vorm van een xe2x80x98duurzame agendaxe2x80x99 waar Leiden ook de komende vijf, tien of vijftien jaar iets aan heeft.
Hi hi hi.
Ik heb een nieuwe follower op Twitter. Raad eens wie?

2 gedachten over “Seniorcommunicatieadviseur

Reacties zijn gesloten.