Trisor

Na het clusteroverleg waarnaast Janelle nu ook, eenmalig, Tiffany aanschuift, ga ik door met het beoordelen van teksten. Daarna zijn de stafoverleggen Ruimtelijke Ordening en Leiden-Noord/Zuidwest. Op de site van Lokaal Leiden stond een leuk bericht.

Tegen de landelijke trend in, stijgt in Leiden het aantal nieuwbouwvergunningen. We zijn ook een aantrekkelijke stad om in te wonen. Dat is ook te zien op de Diamantlaan waar vandaag het hoogste punt van de Trisor wordt gevierd. Portaal mag trots zijn. Hulde aan hen voor deze investering in de (sociale) woningvoorraad van Leiden. Het wordt een mooi complex. xe2x80x99s Avonds is er vergadering van de commissie L&B. Ik heb geen agendapunten zodat ik kan doorwerken, boven een deels gezonde maaltijd van de Mac, aan onder andere de collegemappen. En ik krijg een presentatie die mij veel doet. Ik ben trots op mijn medewerkers!

2 gedachten over “Trisor

  1. Bram P

    Jammer dat er in het grafiekje geen sociale woningbouw appart uitgefilterd is. Die zouden bij de anderen hoog moeten zijn. (Denk ik.)

  2. Pieter

    Weet ik niet zo zeker Bram. Leiden kent idd wel een lagere norm (20%) dan de regiogemeenten (30%) maar uit de cijfers van HR bljkt eens te meer dat niet alle gemeenten die 30% halen, ahum.

Reacties zijn gesloten.