Bouwpoort

Na een overleg met mijn bestuuradviseurs over tal van conceptstukken, komt topambtenaar Rien langs voor een periodiek gesprek. Ik heb het stafoverleg Binnenstad en dan op naar de polder. Want in Rijnwoude vergaderen de wethouders bouwen en wonen van de regio Holland-Rijnland. Bijna rechtstreeks reis ik door naar de hofstad voor een bijeenkomst in Nieuwspoort. Daar is een bijeenkomst van Bouwpoort.

De uitnodiging triggerde. Want zo lees ik op hun website: xe2x80x9cBouwpoort is een bijeenkomst voor beslissers en opinievormers uit de bouwsector en de Haagse arena. Voor deze bijeenkomsten worden topbestuurders van ondernemingen en organisaties uit de bouwketen uitgenodigd alsmede politici, topambtenaren, journalisten en directeuren van maatschappelijke organisaties.xe2x80x9d Nou dat belooft wat. Het lijkt op een Bilderbergconferentie voor bouwers ;-). Ik ga het eens meemaken. In ieder geval weer gezellig om in Nieuwspoort te zijn, te lang geleden.

