Pannenkoeken

Het reces is voorbij, en het was goed. Ik hoop dat jij ook een goede zomer hebt gehad. De afgelopen weken was ik al begonnen met werken maar het was rustig. Nu is 't echt weer begonnen. En dat zie ik ook meteen in mijn agenda. Lekker vol.

Maar eerst beginnen we met het clusteroverleg. Terugblikken op de zomerweken, vooruitblikken naar wat ons de herfst gaat brengen en wat op mijn politieke agenda de komende weken/maanden moet staan. Voorlopig is dit het laatste clusteroverleg met ons viertjes want vanaf volgende week schuift Linda erbij. De komende maanden werkt zij als partime-bestuursadviseur, welkom!
Ik heb een werkoverleg over de binnenstad, een wethouderspreekuurafspraak over een bouwplan, een bespreking over de opzet van de ruimtelijke agenda, en schuift Heerema aan tafel. x92s Avonds een korte fractievergadering want er worden pannenkoeken gegeten. Culinair gexefnspireerd door de Zuid-Hollandlaan gaat de gehele coalitie gezamenlijk uit eten en wel pannenkoeken! Jummie.

