Inloggen

Mijn echte weblog is weer in de lucht. Ik zie mijn oude teksten staan. Inloggen kan echter nog niet zodat het aanpassen van de lay-out en de instellingen, en het plaatsen van teksten nog niet mogelijk is. Hopelijk binnenkort wel. Tot die tijd ga ik gewoon door op deze plek.

Ik hoop dat je een goede herfstvakantie hebt gehad.
Vandaag begin ik met het clusteroverleg, komen twee taxateurs vertellen hoe de zaken vorderen, heb ik een overleg over de financixc3xable positie van corporaties en zijn er de stafoverleggen Ruimtelijke Ordening en Publiekszaken. Henri geef ik zijn rampentelefoon retour. Christoffel Klap van Portaal komt zijn projecten toelichten en dan is de maandag voor een groot deel weer voorbij. Rest mij nog de fractievergadering en een flinke stapel mails.

