Lowieke de Vos

Maar twee dingetjes in mijn agenda. Een collegevergadering die 6 uur en 2 kwartier duurt inclusief een lunch met het dagelijks bestuur van Voorschoten. Dat was wel smikkelen en smullen xc3xa0 la Lowieke de Vos in Allemansgeest.

En verder, na een voedzame maaltijd van de Eazie, de vergadering van de raadscommissie L&B met voor mij op de agenda: de bestuursrapportage over het lopende jaar en de begroting voor 2012.
Het is duidelijk weer tijd voor de winter want de Visfontein wordt weer ingepakt; goed beschermd tegen de vorst. Alleen heeft moeder Natuur dat minder door. Het is nog steeds terrassenweer!
Normaal kijk ik in het archief van mijn weblog of te zien of de Visfontein eerder of later dan vorig jaar is ingepakt. Maar mijn eigenlijke weblog heeft nog steeds kuren. Gelukkig heb ik op tijd een backup gemaakt dus kan ik achterhalen dat de winterkist er een dag eerder op gaat dan in 2010.

