Groen

Vanaf 10.13 uur druk ik regelmatig “F5” op de internet-pagina van de Raad van State met al hun uitspraken. En om 10.15 verschijnt inderdaad het bestand in beeld. Ik schiet meteen naar onderen op de pagina en lees xe2x80x9congegrondxe2x80x9d. Pfff, groen licht van de RvS voor de bouw van de Morspoortgarage. Eindelijk kunnen parkeerplaatsen ten behoeve van de binnenstad worden toegevoegd. Voor de wijkvereniging is het teleurstellend nieuws. Ik hoop dat de banden tussen de buurt en de gemeente nu kunnen worden hersteld, ik zal daarin blijven investeren. Na het bestuderen van de uitspraak bel ik met onder andere Mieke, Meke en John. Het was een dossier met veel geschiedenis en lading. Door met ander werk. De stuurgroep Kooiplein vergadert, met Robert en Erwin bereid ik de ondernemersavond voor, en een studentenvereniging komt langs met een vraag.

En wat een dag! Na bijna 3 maanden kan ik EINDELIJK weer eens inloggen op mijn oude log. Ga vanavond maar eens aan de slag met de instellingen en de lay-out dan kan ik de log later weer eens terugverhuizen. Het werd tijd.

